Legyél a területed, iparágad influenszere, véleményformálója, megmondó embere, sztárja, guruja, véleményvezére, vagy személyes márka, énmárka, szakértő, iparági szakértő – sok nevet aggathatunk rá, de a lényeg ugyanaz. A kommunikáció digitalizációja
Attól, hogy képes-vagy e- elrugaszkodni a mindennapi sablonoktól. Ilyen egyszerű. Hajlandó vagy-e kilépni a kényelmes, megszokott, biztonságos, de éppen ezért unalomig ismételt keretek közül. Az ember – még akkor is,
A marketingben egyre nagyobb szerepet kap a személyes márkaépítés Egyre több cég és nagyvállalat ismeri fel, hogy újra kell gondolnia a marketingstratégiáját. A közösségi média az utóbbi pár évben fokról
2. A belső tényezők Korábban már beszéltünk arról, hogy a magabiztos fellépéshez és a profi benyomáshoz KÜLSŐ és BELSŐ tényezők egyaránt kellenek. A magabiztosság belső tényezőit két fontos pillér alkotja:
Miért fontos, hogy B2B cégként jelen legyél a Linkedinen? Mert utánad néznek. Nagy a választék. Rengetek a beszállító, rengeteg az alvállalkozó, rengeteg a jelölt, Dunát lehet rekeszteni a versenytársakkal. Mi
1. A külsőségek Mindenki számára mást jelent az „Ideál”, akire felnéz, akire hasonlítani akar. Vannak, akik szeretik a markánsabb, határozott karaktereket, van, aki a lágyabb, kedvesebb, szerethetőbb vezetőket vagy előadókat
Személyes márkát építeni életre szóló vállalkozás. Legyél a területed influenszere, véleményformálója, guruja, véleményvezére, személyes márka, énmárka, szakértő – sok nevet aggathatunk rá, de a lényeg ugyanaz. A kommunikáció digitalizációja egy
Az talán már mindenkivel előfordult, aki tartott már előadást, meetinget, tájékoztatót, hogy a közönségből egyszer csak valaki belekérdezett. De nem éppen valami odaillőt, ami logikusan következett abból, amiről az előadó
Sokakat pont az tart vissza a nyilvánosság előtti beszédtől, hogy lehet a hallgatóságban olyan is, aki – ha szabad így fogalmaznom – nem minden erejével az előadás sikerén munkálkodik. Igazad
Ezt az írást egy párbeszéd inspirálta, amelyben felvetették a kérdést, hogy valóban szükség van-e arra, hogy egy cégvezető arccal és névvel kiálljon a cége mellett. Ebben a cikkben szeretném összegezni,