Értékesítői mesterkurzus

Ahogy megvan a sorrendje, hogy miként építsek fel egy házat, úgy meg vannak annak is pontos lépései, hogy, hogyan haladjunk lépésről-lépésre egy üzletkötés során. Ez nem más, mint a TUDATOS értékesítés és ez az, ami a tréningjeinket olyan sikeressé teszi.

A képzéseinken résztvevő értékesítők pontosan TUDNI fogják, hogy mit miért csinálnak egy tárgyalás során, akár mint egy sakk játszmában, amikor Ön egy lépéssel mindig előrébb jár, mint az ellenfele.

Mennyit ér egy értékesítési tréning?

Egy értékesítési tréning annyit ér, amennyit alkalmazni tudnak belőle az Ön munkatársai. Bizonyára Ön is találkozott már jó és kevésbé jó sales oktatással. Lehet, hogy eltöltöttek két-három napot egy programon, ahol jó volt a hangulat, tele volt az előadás viccekkel és történetekkel az előadó életéből, de vajon azon kívül, hogy “jól éreztük magunkat”, mire emlékeznek a kollégái, és legfőképpen mi az amit használnak a mai napig a tréningen tanultakból? Kérdezze meg bátran Őket, de ne elégedjen meg azzal, hogy esetleg vissza tudnak mondani néhány ott hallott dolgot.

Használják-e a gyakorlatban?

Felméréseink azt mutatják, hogy a különböző értékesítési tréningeken résztvevők annyira értékelik hasznosnak a képzést amennyire azt alkalmazhatónak gondolják. Éppen ezért mi úgy építettük fel a programjainkat, hogy az a gyakorlatiasságra és az egyszerűségre törekedjen. Olyan tudást adunk a résztvevők kezébe, amit már a következő napon tudnak alkalmazni.

Hogyan érjük ezt el?

A tréningjeink úgy épülnek fel, hogy egy-egy elméleti részt mindig az arra vonatkozó gyakorlati rész követ, ahol a hallottakat beültetjük a gyakorlatba. Nézzük meg, mik is azok az ismeretek, amiket nálunk el tudnak sajátítani a képzésen résztvevők:

Emberismeret

Tapasztalataink alapján az emberek döntő többsége azt gondolja magáról, hogy jó emberismerő. Ezt a kijelentésüket viszont nem tudják megmagyarázni és inkább csak a megérzéseikre alapozzák, mintsem pontos és kézzelfogható megfigyelésekre. A képzésünk ezen része olyan nézőpontokat és adatokat ad, ami alapján valaki tudatosan képes megfigyelni a tárgyaló partnerét és a döntéseit biztosan alapozhatja majd ezen megfigyeléseire:

  • hogyan közelítsem meg a mondanivalómmal az ügyfelet
  • miként kezeljem a “nehéz eseteket”
  • hogyan építsek bizalmat a tárgyalás során
  • kikkel ne üzleteljek

Hatékony kommunikáció

Ugye Ön sem gondolná, hogy a kommunikációt is tanulni kell!? Pedig bizony vannak olyan alapszabályok, amik ismerete és alkalmazása nélkül nem tudjuk elérni a kívánt eredményt egy tárgyalás során:

  • a “képzetlen” üzletkötő alapvető kommunikációs hibái
  • miért válik egy kezdetben szimpatikus ügyfél egyszer csak akadékoskodó “ellenféllé”
  • kinek hassak az eszére és kinek az érzelmeire egy tárgyalás alkalmával
A KÉPZÉS RÉSZLETEI

Típusa: tréning

Megvalósulás: offline (igény esetén online)

Résztvevői létszám: kiscsoportos

TRÉNER
Győrfi Péter

Győrfi Péter
szervezetfejlesztési szakértő